KALİTE POLİTİKAMIZ

TAVSAN, müşteri odaklı olmayı ve müşteri memnuniyetini firma geleceğinin güvencesi olarak görmeyi benimsemektedir. Bu prensipten hareketle tüm süreçlerini sürekli iyileştirerek;

%100 müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi amacıyla; Sektördeki teknolojik gelişmeleri izleyerek ve öncülük ederek, müşteri kriterlerine uygun kaliteli ürünlerin ve hizmetlerin, daha uygun fiyatlarla müşterilerimizin faydalanma maliyetini yöneterek sunulmasını birinci hedef olarak kabul etmektedir.

Kalite, firmamızda üretim öncesini ve sonrasını içine alan, müşteri beklentilerine odaklı tüm temel ve destekleyici kriterleri belirlenmiş bir sistem içinde oluşturulmaktadır.

Çalışan tüm personelin görevlerini, kalite oluşturma sorumluluğu ile müşteri beklentilerine ve sistem kurallarına uygun olarak yapmaları esas alınmakta, bu amaçla sürekli eğitimler verilmektedir.

Tüm çalışanlarımızın işçi sağlığı ve güvenliği açısından bilinçlendirilmesi ve yasal mevzuatlara uyumu için kaynak oluşturulmakta ve etkinliği değerlendirilmektedir.

Kaliteli ürünler üretebilmek ve müşteri memnuniyetini hep en iyi seviyede tutabilmek için, kaliteli girdi kullanımını esas kabul etmekte, bu hedefle tedarikçi, çözüm ortakları ve taşeronlarımızı da sistemimizin bir parçası olarak değerlendirmektedir.

Üretken rolüne hakim sektörel bazda ulusal ve uluslararası sosyal sorumluluk projeleri oluşturarak tüm çalışanların ve sosyal paydaşların katkılarıyla hayata geçirmektedir.

Küresel sorumluluk bilinci ile faaliyetlerimizin, yasalara, ulusal ve uluslararası standartlara uygun, toplum ve çevre olgusu gözetilerek gerçekleştirilmesine önem verilmektedir.

Hilmi Bilgin – CEO